Reisinfo Coronavirus

Onze wereld werd in de afgelopen weken volledig door elkaar geschud door het coronavirus, met een ongeziene weerslag op ons normale leven en de bijhorende reisplannen.

Vooreerst wil ik jullie bedanken voor de vele woorden van steun, bedankingen en begrip de laatste dagen.

Hoewel er dagelijks nieuwe berichtgeving is, geven we toch even een statusupdate en antwoorden op de meest gestelde vragen.


Aangepaste Openingsuren

Maandag: 10:00 – 12:30 & 13:00 – 17:00

Dinsdag: 10:00 – 12:30 & 13:00 – 17:00

Woensdag: 10:00 – 12:30 & 13:00 – 17:00

Donderdag: 10:00 – 12:30 & 13:00 – 17:00

Vrijdag: gesloten

Zaterdag: gesloten

 

Voor jouw en onze veiligheid werken we voorlopig enkel op afspraak.

Uiteraard blijven we ook telefonisch en per mail steeds bereikbaar.

Maak een afspraak   


Meest Gestelde Vragen

Wat met reizen in de toekomst?

  • Wij volgen alle reizen op in volgorde van vertrekdatum, of van zodra we weten dat er een impact is op jouw reis. Je hoeft ons niet te contacteren, wij contacteren jou onmiddellijk zodra wij info ontvangen.

 

Mijn reis werd geannuleerd, heb ik recht op terugbetaling? Kan ik zelf mijn reis annuleren?

  • Indien je reis geannuleerd werd, zijn je betaalde gelden zeker niet verloren! De overheid en onze sector werken samen in functie van de huidige zeer uitzonderlijke situatie. Wij informeren je per dossier over de modaliteiten.
  • Als je zelf annuleert, zijn de contractuele kosten van toepassing. Dit raden we niet aan gezien er voldoende garanties zijn bij gedwongen annulering.

 

Kan ik mijn reis omboeken naar een latere datum?

  • Je boekte een TUI-reis: TUI heeft altijd een omruilgarantie op zijn reizen. TUI heeft zijn omboekingsvoorwaarden intussen versoepeld tot 31/08/2020, tot minstens 7 dagen vóór de originele vertrekdatum.
  • Alle andere reizen zijn in principe niet omboekbaar, tenzij we bericht krijgen over een specifiek situatie. Wij contacteren je in dat geval zo snel mogelijk.

Overweeg je een omboeking van je TUI-reis? Stuur dan zeker een naar haacht@miratours.be met vermelding van je dossier en de nieuwe gewenste reisdata, wij informeren je zo snel mogelijk.

Kan ik wachten met betaling van het saldo van mijn reis?

  • Onze leveranciers, rekenen op correcte betaling. De saldobetaling blijft dus een verplichting en biedt je de enige garantie op een volledige vergoeding of uitvoering van de reis.